Tipstävlingen avslutad!

Johnny ledde på 19 p inför omgången och han fick följande rätt. 1p för seger för Fröjered, 1p för seger för Linköping samt 1p för seger för Hagfors.

totalt 22 poäng!

Rosten stod inför omgången på 16 p. Han spikade faktiskt Farsta mot Fröjered 3-6 och tog direkt in 3p på Johnny, 1p för Linköpings seger, sen tippade Rosth täby mot rönnby 4-5 matchen slutade faktiskt 4-5 i sudden och den är ju lite tveksam faktiskt. Personligen så skulle jag tycka att Johnny och Rosten får avgöra i nästa runda i en sudden death, ska höra vad de andra tycker och jag tror faktiskt Johnny skulle anta utmaningen att avgöra i nästa runda. Rosten hamnar i alla fall på 21 p om man inte räknar med Täby mot Rönnby.

David hade 14p inför sista rundan. 1p för Telges seger mot Skattkärr, 1p för Linköping seger samt 1p för Hagfors seger. Totalt 17 poäng. Jag är riktigt missnöjd måste jag säga men hade ju riktigt bra motstånd. :)

Nille hade även han 14p inför sista rundan. Han var 1 mål ifrån spik på både Telges seger och Fröjereds seger, 2 spikar där och han hade gjort en imponerande avslutning. 1p för Hagfors också gjorde att han också får 17p, det ska sägas att han missade att tippa i en runda.

I veckan (onsdag & torsdag) så ska jag försöka tippa hur div 1 södra och mellersta kommer sluta, det blir inte lätt,
men vem har sagt att det ska vara lätt.

Kommentarer
Postat av: nörden

vilken vecka då? Södra har du inte tippat ån!

2011-03-01 @ 20:40:25
Postat av: David K

jo fast jag gjorde det tidigare så orkar inte ändra mitt tips.

2011-03-01 @ 23:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0