Tipsdags omgång 5.

2011-02-05


Fröjereds IF - Linköping IBK Se matchinfo
2011-02-08


Råsunda IS - Hässelby SK IBK Se matchinfo
Rönnby IBK Ungdom - Telge SIBK Se matchinfo
2011-02-09


Hammarby IF IBF - Täby FC Se matchinfo
Skattkärrs IK - Hagfors IF Se matchinfo
2011-02-10


Köpings IBF - Farsta IBK Se matchinfo




Som vanligt lite halvlurigt på en del håll.

Match 1. X-X Får Nille revansch?
Match 2. 2-8 Endast seger är gott nog för Hawks.
Match 3. 3-6 Rönnby är ett ganska bra lag men Täby är i år seriens bästa lag och ska väl inte klanta till sig här även om bollen är rund.
Match 4. 0-8 Kör klassiska riktnumret, Täby är mkt bättre och jag om någon vet hur jobbiga de är att möta när de börjar rulla boll, Täby är mina favoriter att ta serien nästa år om de har kvar samma lag.
Match 5. 6-5 Derby och tight värre, tror ändå Skattkärr tar även detta derbyt då deras innebandy känns lite smartare och mer organiserad än Hagfors även om gästerna har kanske några fler individuella stjärnor.
Match 6. 11-2 Jag tror Köping kommer med vind i seglen efter storkrossen mot oss och är de hälften så effektiva inför sin fanatiska klack så tror jag Farsta inte kommer orka hänga med länge på "isbanan" i Köping och så är de ibland är lite tunna med folk på bortamatcherna.


Kommentarer
Postat av: Johnny Skattkärr

Hej

Nu återfinns mitt tips på hemsidan. Grattis till segern men Linköping kunde ha fått gjort ett mål till för då har jag förmodligen nått 21 p redan denna omgång.

2011-02-07 @ 11:15:53
Postat av: Anonym

ja nära där Jonny men stoplen o ribban var ivägen, hehe...:)

2011-02-07 @ 18:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0