Helgens matcher i div 1 mellersta och div 1 södra dam!

Ja Johnny vann tipstävlingen, grattis all respekt, men jag kör ändå min sedvanliga tippning.

2011-02-26


Fröjereds IF - Rönnby IBK Ungdom Se matchinfo
Farsta IBK - Täby FC Se matchinfo
Köpings IBF - Hammarby IF IBF Se matchinfo
Hässelby SK IBK - Hagfors IF Se matchinfo
2011-02-27


Linköping IBK - Telge SIBK Se matchinfo
Råsunda IS - Skattkärrs IK Se matchinfo

Match 1. Vår egen match, blir nog mycket känslor i årets viktigaste match för båda lagen.

Match 2. Farsta får det svårt mot Täby, tips 2-9

Match 3. Köping går in heltaggat mot ett Hammarby som åkt ur serien, tippar 12-2

Match 4. Hässelby är piskat att vinna och Hagfors sitter säkert så tippar Hässelby seger med 6-4

Match 5. Tror Telge vinner matchen men det blir tight, tips 6-7

Match 6. Skattkärr har pressen på sig här och de fixar en seger med 4-2.

Södra getingbot då för ett getingbo är det.

2011-02-26


IBK Vänersborg - Ingelstad/Växjö 08 IBF Se matchinfo
Östra SK Jönköping - Olofströms IBK Se matchinfo
2011-02-27


CL98IC - FBC Engelholm Se matchinfo
Warberg IC - Pixbo Wallenstam IBF Se matchinfo
IK SödraDal - IBF Göteborg Se matchinfo
IBF Älvstranden - Jönköpings IK Se matchinfo

Match 1. Mitt förra lag jag tränade Vänersborg måste bara ta 3p och gärna bättra på sin målskillnad med, laget har många spelare som kan avgöra och mitt tips blir 10-2, islossningen kommer om de kör på hårt från start och slläpper de defensiva spärrarna.

Match 2. Motivation har slagit klass många gånger i denna serien, förra årets seriesegrare Olofström får stryk här om de inte har rätt inställning. Tips 5-4.

Match 3. 2 lag som är ute ur serien, tips 5-5.

Match 4. 2 klassiska lag som på herrsidan brukar bjuda på bra västkust derbyn. Tips 6-5.

Match 5. Svårtippat men hemmalaget ligger mest pyrt till och fixar 2p tror jag Tips 5-4 i SD

Match 6. Piraterna möter ett Jik som har bestämt sig att inte slappna av utan köra hela vägen in i kaklet gör att jag tippar följande, 5-8.

Hur det går, ja det får vi se på söndagkväll, må de som har roligast vinna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0