Storseger för Fröjereds damer!

I matchen Tvååker-Fröjered så blev det stora siffror hela 0-9 efter 2 perioder och till slut 3-11.

Vet inte om hemmalaget saknade många men jag tycker ändå att det var väldigt stora siffror, jag var inte direkt imponerad av Tvååker ifjol, då hade de endast 1 spelare som kunde gått in i Fif laget och jag var mycket överraskad att se dem i div 1. Men att vinna med 11-3 borta är ett bra styrkebesked av Fröjered. Det märks nog ganska mycket att de unga fått ett år i div 1 och blivit 1 år äldre. Målskyttar okänt.

Warberg från samma serie (div 1 s) slog Engelholm (div 2) med 6-0 enligt innebandymagazinet, får tro det stämmer.

Kommentarer
Postat av: trött

Jag tror tyvärr att Vänersborg skulle slå Malmö, Ale och Tvååker med 6-8 bollar, ren katastof att 4 lag åkte ur förra året. Div 1 Södra var riktigt bra förra året om man jämför med tidigare år, men nu känns inte serien något vidar, tack för ingeting SIBF!

2011-08-20 @ 12:20:40
Postat av: David K

Det har du lite rätt i, men förlorar man båda matcherna mot laget som kommer stensist (Inglestad/Växjö så har man ändå inget att skylla på tycker jag även om man på pappret bör slå både det ena o det andra.

2011-08-20 @ 14:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0