Mera nytt från träningsmatcher! (uppdaterad)

Linköping mot Östra slutade 6-2 med skotten 29-11. Enligt min "källa" hade Linköping full kontroll och Östras tunna trupp bestående av 14 spelare lär gå en tuff höst till mötes. Får se om Jönköpingslaget är bättre nästa gång lagen ska mötas.

Mer info om Hässelby mot Tyresö Trollbäcken kommer senare förhoppningsvis.

Tyresö/Trollbäcken – Hässelby 4-3 läste jag nu på Rostens blogg och även nedanstående resultat.

Täby Fc (står fel på innebandymagazinet) Södertälje (div 1 m) 1-2 (imponerande då jag själv såg södertälje i vintras före vi mötte Telge och då var det ett gäng småtjejer med fart i benen som var okej men inte jätteimponerande. Täby har ju tappat flera nyckelspelare och försvinner även Jennifer Stålhult får dem det svårt, hon blir en nyckelspelare att bygga en förstafemma runt i år.

Lockerud (div 1 m) mot Solfjäderstaden (Div 2) 5-2

Kommentarer
Postat av: Cizzi

Rättelse; Det var inte Täby IS Södertälje mötte utan Täby FC :)

2011-08-15 @ 06:36:34
Postat av: Stenberg

Vad har hänt med östra??



http://www.innebandyzonen.se/forum/6-div-1/1108-traeningsmatcher-vg-2011#1108

2011-08-15 @ 13:26:37
URL: http://www.innebandyzonen.se
Postat av: skvaller

Högberg slutar i Östra ! JIK ?

2011-08-15 @ 17:43:05
Postat av: David K

Okej inte lätt att ha koll på alla Täbylag. :)

2011-08-15 @ 22:09:20
Postat av: David K

Angående Östra så är jag nog inte rätt man att svara på vad som hänt där men de har tappat många bra spelare och har ingen tränare så det ser väl inte jättebra ut där måste jag säga. Men det är ju lite svårt o värva ihop spelare utifrån hela tiden, easy come easy go brukar jag säga.

2011-08-15 @ 22:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0