Mora vek sig inte mot Djurgården!

Själv så kikade jag på tv-matchen en stund, tyckte då att Mora såg helt vilsna ut och att Djurgården ganska lätt borde slå ut dem. Sen missade jag tredje perioden och då var det sudden och Mora avgjorde på en kontring. Mora får då hemmafördel att avgöra men jag känner ändå att Djurgården kommer ta det för Mora har jag sett många gånger förr på tv och nu kändes de sämre än någonsin, dock är det ju en stor styrka att ändå vinna men jag tycker de lever enbart på att någon spelare gör sin "gubbe" och saknar ett skönt klapp klapp lir som Djurgården visat upp lite oftare (kanske de hade det i tredje som jag missade?). Dock är det ju lite mer nerver än vanligt när det är vinna eller försvinna, må bästa laget nå finalen. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0