April april? Nej skiter i det i år.

I år skippar jag aprilskämt då det kändes som riktigt klockrent ifjol så går det absolut inte att toppa. Lurade istället skiten ur en arbetskollega, han gick på det så mkt så jag vill inte skryta om det här men kul var det.

Kvalet är i full gång och detsamma med slutspelet. Sala vinner programenligt mot Ö-vik som troligtvis blir nollade i kvalet som väntat enligt mig för när jag såg dem var de allt annat än imponerande även om de den matchen vann mot Lockerud som inte direkt heller imponerade heller...

Telge mot Jik blir spännande, Jik rivstartade och gick upp till 0-3 på bortaplan men via pp reducerade Telge till 1-3. Något säger mig att den matchen avgörs sista 3 minuterna....Mer om det senare.

I sm-slutspelet på damsidan spelar Djurgården mot Kais Mora och där ledde stockholmarna med 3-1 efter första perioden men sen vände dalkullorna på steken och gick upp till 4-5 efter andra. Med 7 minuter kvar att spela står det 6-8 men även där känns det inte avgjort ändå, Djurgården har många matchvinnare så allt kan hända.

I tv-matchen leder Storvreta mot Pixbo med 5-3 i Göteborg och även där är det inte avgjort även om Storvreta känns mkt mer stabilt som lag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0