Tipstävlingen blogg mot blogg!

Tips omgång 4: Nu hoppas jag att jag kan lämna mitt tips först denna gången så de andra inte tittar snett på mig.

010-10-09


Skattkärrs IK - Hammarby IF IBF Se matchinfo
Telge SIBK - Täby FC Se matchinfo
Farsta IBK - Linköping IBK Se matchinfo
Hässelby SK IBK - Fröjereds IF Se matchinfo
2010-10-10


Råsunda IS - Köpings IBF Se matchinfo
Hagfors IF - Rönnby IBK Ungdom Se matchinfo


Svårtippat i de flesta matcher som vanligt.

Match 1. 4-3 Hemmapremiär för Skattkärr och jag tror de vinner.
Match 2. 4-4 Tight värre mellan två bra lag.
Match 3. 3-6 Tror bortalaget vinner på en stark sista period.
Match 4. X-X Hemmalaget storfavorit.
Match 5. 4-7 Målrikt där bortalaget har större individuella stjärnor.
Match 6. 9-2 Hagfors på sin hemmaplan blir tufft för Rönnby U, tror inte Hagfors spel passar Rönnby U.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0