Tipstävlingen blogg mot blogg!

2010-10-16


Köpings IBF - Linköping IBK Se matchinfo
Hässelby SK IBK - Farsta IBK Se matchinfo
Fröjereds IF - Råsunda IS Se matchinfo
2010-10-17


Hammarby IF IBF - Telge SIBK Se matchinfo
Rönnby IBK Ungdom - Skattkärrs IK Se matchinfo
Täby FC - Hagfors IF Se matchinfo



Tipsen då:

Match 1. 3-3 Jag tror inte att Linköpings spel passar Köping och när bortalagets duktiga målvakt är på topp så kan de definitivt ta poäng och jag tror lagen delar på den.

Match 2. 6-3 Hässelby var duktiga tyckte jag och tror de behåller sin vinnande trend i någon vecka till.

Match 3. Vår egen match, känns helt öppen.

Match 4. 2-10 Botten mot toppen ska väl bara kunna sluta på ett sätt va?

Match 5. 4-2 Två lag som kommer kämpa hårt men tror hemmalaget vinner i en tät match. Tänkte först tippa 3-1 men tror ändå det blir lite mer mål.

Match 6. 6-4 Båda lagen har vi mött i år och jag tycker Täby är ett bättre lag och jag tror de kommer vinna matchen dock absolut inte enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0