Se upp på vägarna!

Nu är det riktigt halt på vissa ställen, utanför min dörr var det glashalt och man får allt hålla sig i kände jag, en klassisk trätrall är ju inte det bästa heller. Var en sväng i Skövde på BB och kollade vikten och lite allt möjligt på lilla dottern så här 5 dagar efter födseln, allt såg bra ut så nu kan man andas ut lite. Stora tjejen levde rövare i lekrummet med alla de andra storasyskonen som också väntade på deras lilla syskon som var på undersökning. Nu blir det i alla fall en bortamatch till helgen mot Linköping för mig, jag hade ju inte väntat mig att Freja skulle komma ut än då hon var planerad till 12 November men hon måste hört mig bedja att hon skulle komma så jag kunde åka med. Förra året var Linköping borta en angenäm resa då vi vann med hela 4-0 efter en grymt bra laginsats, känns som det blir lite tuffare i år men absolut inte omöjligt att vinna matchen, alla matcher är ju tuffa.

Men ni som ska ut i trafiken eller med cykeln, ta det försiktigt där ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0