Gästträning med p93-96 idag!

Fick förfrågan för ganska länge sen om att göra någon gästträning då och då i klubbens ungdomslag och sade att i mån av tid så helt okej och idag blir det faktiskt av. Då vi är spellediga så passar det bra att kunna hjälpa till lite med våra unga killar som är på väg att slå sig in i a-truppen och har lite idéer om hur jag ska kunna ge dem en meningsfull timma med hjälp av deras ordinarie ledare, får hoppas det inte är för många bortfall då det är lovvecka och en del reser bort osv.

Var faktiskt inte så länge sen jag hade träning för ett pojk/herrlag, då jag tränade Vänersborgs herrjuniorlag/u-lag några träningar före Göteborg cup där jag var med dem som ledare, en kul upplevelse och jag blev glad när jag hörde att de fått Jokaim Dahlén som tränare, en sympatisk kille och är grymt bra innebandyspelare som jag faktiskt under en halv säsong hade som spelare i Elfhög.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0