Operation upprustning!

Det känns som om årets div 1 serier kommer bli de tuffaste någonsin, många lag stärker upp och tränar hårdare än någonsin, såg bl a på Vänersborgs damer som körde sitt 4e pass denna veckan ikväll, denna gången var det inne och ett 15 tal hade slutit upp och även om det var ett tag sedan det var innebandyspel såg det stabilt ut me klubba och boll. Kan bara säga en sak, är man inte med nu så kommer tåget gå förbi en i höst ordentligt.

Om man själv kommer vara med som coach i höst är mycket tveksamt, då jag sökt jobb på många orter och innebandy är just nu inte prio ett och suget för innebandy är också ganska lite när man inte vet vart man kommer bo osv. Men det finns ju fler saker i livet som tur är, blir man inte coach i höst så kommer man ju säkert sakna det men då får man väl köra ett bloggår igen eller kanske börja döma. :)

Med mycket ledig tid blir det mycket lek med min dotter Olivia, idag var vi och gungade och åkte rutchkana (hon satt i mitt knä och jävlar vad det gick undan). :)



Jag och Olivia på vår lekmatta i vardagsrummet. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0