En blondinvits!

Såg denna på en blogg och måste "stjäla denna", var riktigt bra faktiskt.

En flicka kom skuttande hem från skolan. - Mamma, när vi räknade idag kunde de andra bara räkna till 4, jag kunde räkna till 10, vill du höra? 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10! - Vad duktig du är, sa mamman. - Det beror på att jag är blond sa flickan. Nästa dag kommer flickan tjoande hem. - Idag hade vi alfabetet! Dom andra kunde bara till D, jag kunde ända till H. Vill du höra? A,B,C,D,E,F,G,H! - Du är så duktig sa mamman. - Det är för att jag är blond sa flickan. Nästa dag kom hon hoppande hem från skolan. - Idag efter gympan när vi duschade såg jag att alla andra tjejer hade platta bröst, men jag har dom här, hojtade hon och lyfte upp tröjan. - Du är så duktig min vän, sa mamman. - Det är för att jag är blond, sa flickan. - Nej, sa mamman. Det är för att du fyllt 24...

Var den inte bra? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0