En fin födelsedag!

Igår Lördag så fyllde jag år och blev firad av familjen. Fick en Barcelona matchtröja och den blir till att ha på sig i sommar. Fick också en mugg med mig o min dotter på bild på muggen samt Calle Kristianssons cd, även lakan och lite deo med parfym fick jag samt trisslotter men utan vinst.

Sedan var det melodifestivalfinal och där hade jag 3 favoriter, Eric Saade, Ola och Timotej. Tyvärr så försvann Alcazar och Neo redan i andra chansen men ändå så tycker jag att finallåtarna var okej, hälften lugna och hälften snabba var en bra mix tycker jag. Vinnarlåten med Anna var riktigt bra även om jag inte så mycket för lugna låtar så är jag ändå glad att det var hon som vann av de lugna då den var bäst av dem.

Innebandyn nu är väldigt lugnt och fint med, blir till att träna på mars ut sedan får vi se vad som händer om jag är kvar i ledarstaben i Vänersborg eller kanske blir det något annat lag i en annan stad, det beror på mycket olika saker mer om det en annan gång.

Kommentarer
Postat av: Niclas

Så silly season är igång.....då får vi se vart du hamnar? Det är samma här Linköping eller? det återstår att se.

2010-03-14 @ 18:51:07
URL: http://nillelana.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0