Tyskland mot England, "dont mention the score"!

Vad jag menar med den rubriken är när Sven-Göran tog över England så vann de en historisk seger mot Tyskland i VM kvalet med hela 5-1 i Munchen. Det var en seger de mer eller mindre var tvungna att ta då de låg mycket pyrt till i kvalet och riskerade missa vm, men en snygg frispark av David Beckham i slutet av kvalet mot Grekland tog dem till vm 2002 men tyvärr åkte de ut.

Rubriken är tagen från den underbara engelska komediserien "Fawlty towers" på svenska kallad "Pang i bygget".

Se länken nedan för avsnittet som den syftar på och kolla hur högt han kommer med kickarna när han marscherar.

http://www.youtube.com/watch?v=7xnNhzgcWTk&feature=related

Matchen då, om jag säger att Tyskland vinner på straffar så är det ju ingen skräll, blir nog x på tipset idag. Vad tror ni själva?

Kommentarer
Postat av: capello

Jag håller INTE med dig...

England har ju Capello som tränare...

Det här tror jag, se bloggen...

ciao, ha det riktigt bra...

2010-06-27 @ 12:26:01
URL: http://capello.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0