Spaniens tränare har min respekt!

Han byter ut en urdålig Fernando Torres som har varit skadad och inte alls är i slag och sätter in en av mina favoritspelare nämligen Fernando Llorente  från ett av lagen jag gillar A. Bilbao, det jag gillar med dem är att de värvar inte utan bara kör på sina baskiska spelare och har enormt hängivna fans och att åka till Bilbao och vinna är inte det lättaste det vet de flesta lagen. Llorentes inhopp blev en succé då Spanien fick hetare chanser direkt och kunde vinna med 1-0.

Portugal har en jättebra defensiv men offensivt tycker jag de försvann lite när Almeida byttes ut lite märkligt, synd då de har bra spelare men de fick inte till det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0