Borta bra men hemma bäst!

Det är ett av alla ordspråk vi har men det klart bästa ändå. Gött att vara hemma igen efter en vecka på Mallorca som är Rafael Nadals hemmaort, konstigt att sitta och hoppas att han skulle förlora finalen mot Söderling på hans födelseö, men fan va duktig han är bara att lyfta på hatten, finns ingen bättre än Nadal.

Har också fått jobb, ska bli riktigt kul faktiskt att jobba som butikschef i en sportbutik även om det inte är fyskam o sälja damskor heller haha.

Jobbet betyder flytt och då jag hade på känn att jag skulle få det så sade jag upp lägenheten/radhuset i Vänersborg sista maj så sista augusti blir det o definitivt lämna över den. Nu gäller det att hitta bostad och det ska bli riktigt kul med flytt och att återigen köpa bostad då det är riktigt kasst att hyra en sliten bostad som man inte kan renovera om som man vill osv. 

Jag har trivts bra i min andra vända i Vänersborg men inte gillat själva hemmet där vi bor på grund av att det inte vart vårt eget. Har inte själv trott att det betytt så mkt för mig tidigare men då min gamla lägenhet i alingsås var rätt så renoverad, badrum, kök och hall så blev det stor skillnad här i VBG. Ska uppdatera mera om husletandet i nya staden (samhället, hålan kalla det vad du vill)...:) Återkommer senare vart vi ska flytta.

Kommentarer
Postat av: Rosten

Att flytta till en "storstad" kräver sin man...skulle inte du höra av dig?

2010-06-09 @ 19:54:48
URL: http://rosten.blogg.se/
Postat av: David

Rosten, har redan testat på storstad om man räknar oslo, göteborg och århus dit, jag hör av mig till dig.

2010-06-09 @ 22:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0