Verkar bli en lång sommar!

Det är ju inte så konstigt om vi får en lång varm sommar då vi hade en lång kall vinter, det brukar ju höra ihop. På innebandyfronten intet nytt. Vänersborgs herrlag har en tränare jag känner lite grann på gång, känner och känner men vi är ytliga innebandyvänner kan man väl säga, vore kul om han tar över Vänersborg, det är en trevlig kille i alla fall, mer om det senare känns ju fel att gå ut med namn bara för de har pratat med varandra han och klubben.

Det brukar såhär års vara mycket silly season snack men i år känns det stendött, inte har landets sportchefer tagit semester? Jaja om 1 månad är vår första träningsmatch med Fröjered, dags att börja ladda snart men 2 veckor till utan innebandy för min del, förutom lite småmål med kompisarna då. Kan säga att jag fick sådan sjuk träningsvärk som jag nog aldrig fått förut, man börjar bli gammal, men skam den som ger sig..

Vill passa på att gratulera min kompis Joakim Ahlstam till sin dotter Emilia som kom igår, kul för han har 2 söner sedan tidigare så det var på tiden han fick en liten tjej. Emilia som vi faktiskt hade som ett alternativ till Olivia då vi gillade båda namnen och de är rätt lika också. Nästa vecka ska vi ta reda på om vi får en tjej till eller om nästa barn blir en pojk, magkänslan säger ännu en tjej, men vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0