Hur slutar det i div 1 del 1?

Jag ska skriva ner lagens poäng börjar bakifrån hur jag tror det slutar.

10 Marstrand. De möter lag som alla behöver poäng och även om de varit nära flera gånger så blir det inga poäng i årets div 1, lite överraskande för mig faktiskt. 0p

9. Surte. 21p De tar en mot Kumla och en mot Linköping då de brukar kunna ta poäng på hemmaplan, 0 mot Vänersborg borta och 3 mot Köping hemma där Köping kommer sakna flera nyckelspelare som är iväg på resa.

8. Linköping. 22p De vinner mot Surte i sudden, tar en mot Kumla, får stryk mot Pixbo och tar en mot Skattskärr.
-----------------------------------------

Klarar sig kvar.

7. Nykvarn 24p. De vinner mot Marstrand, Köping och tar en mot Kumla och får stryk mot Örebro.


Kommentarer
Postat av: Foxtail

Verkligen tajt. Mötet mellan Surte och Linköping blir spännande,det räcker ju att Surte vinner den matchen med de andra förutsättningarna intakta så är det de som klarar kontraktet...

Jag tror dock att din spekulation är ganska rimlig. Nykvarn fixar det!

2010-01-26 @ 09:11:15
Postat av: Supporter

Ganska rimligt, men Köping kommer att slå Nykvarn...

2010-01-27 @ 21:00:25
Postat av: David

Tror inte det om Köping har några bra spelare på resa som jag hörde.

2010-01-27 @ 23:52:05
Postat av: Fia

resa? systrarna Lindgren har ju skrivit på för rönnby....

2010-01-31 @ 11:31:44
Postat av: David

Jo jo det har dem men före det var aktuellt så var det snack om en utlandsresa i alla fall enligt deras pappa som är tränare, dock tror jag inte det var båda som skulle iväg men en resa kan man ju ta efter en eventuell sm-final..:)

2010-01-31 @ 14:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0