internet i ett nötskal

Jaha då har man en tvilling då eller i alla fall en till person som heter David och är tränare i vänersborg. I alla fall hade han skrivit en kommentar i en tjejs blogg. Tycker det är trist att någon som har åsikter inte kan ta sitt namn eller Kalle Anka om de nu vill vara anonyma.
Det var ju inte så taskigt skrivet eller så men jag orkar inte kommentera hennes blogg som jag inte visste fanns förrän för några dagar sedan, vem hon är och vad hon skriver är orelevant men hon är innebandyspelare och en cool tjej tycker jag som vågar stå för sina åsikter.

Det hon skriver har hon delvis rätt i bl a att vänersborgs omklädningsrum är slitna och allt annat än fräscha. Vi trycker på för att få renoverat tro mig. Jag har faktiskt ingen anledning att kommentera det hon skrev alls faktiskt, har inte sett hennes blogg men förstod att hon blev upprörd på det jag skrev om vår match i mina matchreferat och alla ser vi ju saker från vårt eget håll och hur kul vore det om alla tyckte likadant?
Jag beundrar de som vågar skriva och stå för det och inte de som fegar ur och skriver något taskigt anonymt, de är de människorna som aldrig skulle våga säga det till personen öga mot öga.

Jag försöker skriva mina matchreff objektivt men ser ändå matchen från mitt egets lag perspektiv och om någon person träffar mig en enda gång och får en uppfattning ja då har de ju den precis som jag har om deras lag, sedan behöver det ju inte vara så att den uppfattningen stämmer överhuvud taget eller hur?

I alla fall så har jag inget mer att säga om det, hade lätt kunnat skriva en komment så hade hon kunnat jämföra ip nummer men det är inte så viktigt.

Kommentarer
Postat av: capello

hej , läste om dina intryck av matchen Pixbo vs Västerås. Intressant ur åskådarsynpunkt. Låter inte bra! Ha det bra / RUNE

2010-02-19 @ 01:37:32
URL: http://ehuscoaching.com/blog/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0