God jul till alla som älskar innebandy!

Ibland har man olika åsikter om olika saker. Nu skiter jag i det som har hänt i senaste matchen, alla mynt har ju 2 sidor. Om Johan kan vara the bigger man är jag inte sämre.

Det positiva är att 2 engagerade personer lever för innebandy, då blir det ibland att man får dispyter.

Nytt år snart och nya möjligheter, i mellandagarna ska jag göra en mitt analys av div 1 mellersta och södra.

Idag är det julafton och då tycker jag man bör tänka en tanke till alla som inte har turen att födas i Sverige och kunna ge sin familj fina julklappar och julmat osv, i min familj kommer vi i alla fall vara tacksamma för det vi har och inte gnälla över saker vi vill ha, det är något jag ska lära mina 2 döttrar.

Till alla som måste åka ut säger jag kör hellre lite saktare och kom fram, det är helt sjukt att hela skåne är ute och kör i snöovädret, jag hade hellre stannat hemma och firat julen några dagar senare än att riskera familjens hälsa i ett snöoväder som där, men kanske julstressen vart för mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0