Man blir så ledsen av vissa saker!

Jag brukar som regel inte skriva om alla ledsamheter som händer i vår hemska värld men detta tar hårt på mig, kanske mer eftersom jag blivit pappa och lärt mig mer hur små och bräckliga barn är.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7687698.ab


I sådana här lägen hoppas jag verkligen det finns en himmel så den lille pojken får det bra, detta har berört mig väldigt mycket. Nu är det något konstigt med min dator så jag kan inte lägga in själva länken men markera länken och kopiera och klistra sedan bara in om ni är osäkra på hur ni ska kunna se länken, ja de flesta har väl koll.

Kommentarer
Postat av: Mari

Mår så dåligt av att läsa sånt här så jag försöker att låta bli att läsa. Samma sak gäller när barn far illa på TV och filmer med påhittade händelser är inte heller att tänka på. Trodde att man blev starkare psykiskt med åren....

2010-08-30 @ 07:47:47
Postat av: David

Jo du har rätt men detta var nog bland det värsta jag läst..

2010-08-30 @ 08:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0