Ännu en helg avslutad!

Vad kan man säga då, jo HV vann sm-finalen, inte kul men ändå en bra insats av Djurgården så jag får vara nöjd ändå.

Har inte någon direkt inspiration att skriva om nu, inte mycket nyheter som händer faktiskt lite tråkigt men så är det. Söker en jäkla massa jobb i alla fall och har eventuella planer på att starta en firma, får se hur det blir med det. Min dotter fick en mobil i helgen så nu slipper hon kasta min i golvet, en sådan demo som affärerna har som skylt och inte en riktig, fördelen med denna är att den inte går i hundra bitar när den åker i golvet-

Mitt gamla lag i danmark vann guld och det roliga är att silverlaget Brönderslev Hot-Shots har 7 finaler och lika många silver, snacka om "spöke", denna gången var det inte något snack Århus vann lätt, grattis killar. Tyvärr är det inte så många kvar från min tid då de rustat upp och värvat bra de senaste åren.

Kom också att tänka på att IFK Göteborg förlorade mot nykomlingen Åtvidaberg som tog en 2-1 seger och historiskt sett så har ifk haft svårt för nykomlingar, minns väl dessa resultat i huvudet om jag får tänka några sekunder.

* 0-3 mot Assyriska
* 1-2 mot Ljungskile
* 1-2 mot Åtvidaberg

Kan det vara så att IFK lätt underskattar sina motståndare?

Finns säkert fler men det är dessa som kommer till minnes just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0