Dags för Björnslaget!

Fredag så börjar björnslaget för oss i Vänersborg, vi börjar direkt med en speciell match där min gamla klubb (Pantern numera Lerum) står som motståndare. Ett lag som jag själv spelat mot i back2basic cup där de brukar köra mycket tufft så vi får nog allt vara med på noterna. Vad de har för spelare nu har jag ingen aning om men jag tror de har gjort en generationsväxling och har ett ganska ungt lag, nu du Wikström blir det coachduell, ska bli kul hehe..:)

Lördag har vi 2 matcher där vi möter Lindås från Göteborg, dem har jag aldrig sett men de har ett bra herrlag i alla fall men damlaget vet jag inget om. Höllöviken är samma sak så det blir och spela vårt eget spel, vi kommer fortfarande och testa lite nya saker och slipa på detaljer inför serien.

Siktet är instället på gruppseger så vi slipper spela 8-delsfinal och istället går direkt till kvartsfinalen som spelar lördag kväll.

Tider att ha koll på.

Nr Hemmalag
Bortalag Resultat
Dag Tid Spelplats
02013
02014
02011
02012
02015
02016
FBC Lerum
Höllvikens IBF
Höllvikens IBF
IBK Vänersborg
Lindås Waves IBK
IBK Vänersborg
-
-
-
-
-
-
IBK Vänersborg
Lindås Waves IBK
FBC Lerum
Lindås Waves IBK
FBC Lerum
Höllvikens IBF






-
-
-
-
-
-







Fredag
Fredag
Lördag
Lördag
Lördag
Lördag
19:10
20:50
08:00
08:00
13:00
13:00
Valhalla A
Lundbystrand 1
Valhalla A
Svingeln
Valhalla B
Valhalla A

Vid gruppseger spelar vi kl 20,30 i Valhalla A

Kom gärna och kika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0