Presentation av bisittare "Hacket" Olsson!

Hacket är 44 år, är född i örebro. Har bott i Göteborg sedan 1990 och varit inblandad i daminnebandyn genom bland annat. Coach i Älvstranden, Björndammen (blev sedan en av föreningarna som slogs ihop som partille ib.) och Mölndals IBF. Hacket har också hand om Göteborgs p 93 som tog sig till kvartsfinal i årets distriktslags sm.

David: Vad tror du om matchen idag, du såg ju matchen i fredags eller hur?

Hacket: Jag tror självklart att Göteborg kan vända detta, men det är ju inte deras hemmaplan utan helt annat golv mot Torpahallen där de normalt spelar.

David: Var resultatet i fredags rättvist?

Hacket: Nej jag tycker oavgjort vore mer rättvist.

David. Är det någon skillnad på lagens fysiska styrka.

Hacket: Ja Lockeruds tjejer var större och starkare men Göteborgs tjejer snabbare så det tog ut varann, Lockerud står mer och rullar runt och IBF kör mer på fart och löpningar.

David: Tippa resultatet. Själv tror jag på 4-4

Hacket: Jag bor ju i Göteborg så jag tippar en 3 måls seger för Göteborg 7-4 säger jag.

Kommentarer
Postat av: Micke S

Hellå Hacket! Kan du inte bedömma dagens kvallag till damernas elitserie i kvalité. Jag tycker att daminnebandyn har gått tillbaka lite och tror att hade "vårt" Älvstranden som du och jag ledde, när vi kvalade til eliten för många år sedan, funnits kvar idag hade vi f*n spelat i eliten och klarat oss bra. Vad tror du?

2009-03-15 @ 16:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0