Förlust i andra träningsmatchen!

Matchen slutade 2-7 i långared mot ibf göteborg som förra säsongen vann div 1 södra. Tyvärr missade jag matchen på grund av jobb men eftersnacket var mest om att Vänersborg missade för många klara lägen och klyschan säger ju gör man mest mål så vinner man och det gjorde göteborg. Trist däremot att i en sån här match med 2 st div 1 topplag så kan inte en storklubb som ibf göteborg fixa förbundsdomare utan några som enligt rapporterna knappt fixade en f 95 match före, är det snålheten måtro? Skulle aldrig falla mig in att göra så om man bjuder in ett div 1 lag till träningsmatch i alla fall.
Skyller absolut inte förlusten på domarna men man kan kräva det i en träningsmatch tycker jag.

Vi får ta oss i kragen och träna ännu mer avslut (går det?) Jag hoppas också alla sjuklingar blir friska från Turkietsjukan som drabbade våra 3 Turkietresenärer efter en vecka i solen, men är ju ändå glad att de kom hem när det varit strejk o skit därnere.

Ny match mot Marstrand redan på torsdag och de ska få sota för denna pinsamma förlusten, hoppas detta blir en väckarklocka för samtliga så vi inte åker på pisk så här igen.

Kommentarer
Postat av: Sundell

David, du skulle varit där. Vi hörs på telefon, så får du en nyancerad bild ;)

2009-08-24 @ 19:01:54
Postat av: Domare 1, Domare 2

Hej, matchens domare här. Det var en rolig match att dömma. Vi tillät hårt men sjysst spel som alltid och vår toleransnivå låg jämn matchen ut. Att hitta något att klaga på är alltid lätt. Synd att du inte kunde vara med under matchen och få ha lika kul som vi hade. Matchen mellan Göteborg och Värnersborg var nog lärorik för alla parter. För övrigt så hade vi kunnat ta din fina kritik om du var på plats med ditt lag, synd att det inte var så.

2009-08-24 @ 23:59:08
Postat av: David

Inget personligt mot er som dömde men mina spelare brukar inte gnälla om dåliga domare osv men jag tycket i alla fall att om man ordnar en träningsmatch med förbundsserielag ska man i alla fall minst fixa div 3 domare, det är min åsikt. Vi hörs Sundell jag försökte ringa dig men fick inget svar.

2009-08-25 @ 11:03:59
Postat av: Anonym

snålhet hmm?! alla domare tar lika mycket när det gäller en träningsmatch!



2009-08-25 @ 15:07:53
Postat av: Kenneth

Vänersborg kanske borde snåla lite istället så att ni kan betala serieavgiften.



__127499.aspx" rel="nofollow">http://www.innebandy.se/templates/page__127499.aspx



Du David lille, jag tycker att du skriver oseriöst! Lägg ner den där skitmentaliteten du sprider.



Gott!



Lycka till mot Marstrand.

2009-08-25 @ 19:49:50
Postat av: David

Kenneth passar det inte så läs inte här så enkelt är det. Jag skriver vad jag själv vill det är inget du kan ändra på ändå, skaffa egen blogg istället va.



Till anonym, såklart syftade jag ju på att de tog in föreningsdomare som dömer deras ungdomslag osv men skit samma, det är historia nu ändå.

2009-08-25 @ 21:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0