Lugnare bloggtid!

Får tacka för den här säsongen på bloggen. Nästa år blir det ingen div 2 blogg, kanske något enstaka gästblogginlägg men jag kommer inte ha tiden. Ska ju vara tränare nästa år samt att jag jobbar oregelbundna tider som inkluderar helger, det blir också en tillökning i familjen då jag o Lisa ska ha vårt första barn, förhoppningsvis en innebandyintresserad liten en.

Hoppas någon annan känner sig manad att följa div 2 vg där det stundtals spelas riktigt rolig bra innebandy där "lirarna" får chansen att göra det lilla extra och det inte alltid är så taktiskt destruktivt som SSL kan vara. Det har varit ett roligt år, jobbigt ibland att hinna med allt men mycket kul, speciellt att så många läst bloggen under året. Rekordet var över 200 unika besökare på en dag.

Hoppas i alla fall en eller flera tar över, ses kanske i idrottshuset i Vänersborg där jag kommer hålla till en del under hösten och kanske gör något litet blogginlägg eller 2. Bloggen kommer leva kvar men det blir mindre innebandy nu under sommaren, kommer nog skriva lite under Göteborg cup som går 1-3 maj där Vänersborgs damlag kommer vara med. Ha en bra sommar och fuska inte med löpningen, det är den som kan avgöra om man kommer topp 3 istället för i mitten. Känn er inte träffade i 7-H nu bara för vad jag hört så är ju ni redan igång och det är mycket bra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Avsluta med att tipp nästa års div 2 vg, även om inte serien är spikad ännu?

2009-04-21 @ 17:41:41
Postat av: David

Ja tippa serien kan jag allt göra, men får nog vänta nån vecka till serien blir spikad samt fiska lite mer på silly season..

2009-04-21 @ 21:49:40
Postat av: Anonym

Tror jag talar för många när jag säger att vi får tacka för ditt bloggande i Div 2, har varit intressant att läsa och följa :)

2009-04-22 @ 19:13:58
Postat av: David

Tack ska du ha för dina vänliga ord. :)

2009-04-23 @ 16:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0