Spelledig helg med Novemberlov!

Denna helgen är det spelledigt i de flesta serier, Marstrand piskade upp Warberg med 8-0 i hängmatchen så nu har alla lagen spelat 7 matcher. Hoppas alla har en riktigt rolig helg och kanske passar på att festa till det lite extra när det inte är match. Själv blir det en lugn helg, tog nog årets sista löptur i tisdags, blir nog inte mer nu för det börjar bli kyligt som f*n. Körde den klassiska nolhagaberget runt, skippade reningsverket denna gången men ca 2.5 km blev det i och med att jag har en bit till och hem från berget, men det är gött o bo på "rätt" sida stan med närhet till Mjörn och Nolhaga.
Idag Torsdag så blir det träning som vanligt, hoppas det blir mycket folk och minst 2 målvakter, vi i Fristad har på pappret 4 målvakter varav en jag aldrig sett så jag undrar vad han gör och varför han aldrig dyker upp, han ska enligt rykten vara riktigt bra och det kan ju knappast vara för mina lösa höstlöv han stannar hemma. :)

Ha en trevlig helg alla innebandyälskare och övrigt löst folk som tittar in här. :)

Kan rekommendera min vän Tomas Anderssons blogg som finns på länken nedan, han är just nu i Japan och skriver om roliga händelser där, helt klart värt några minuter att kolla igenom den. Tomas är en bra innebandyspelare som jag var tränare för när jag var i Danmark 2005/2006 och han blev vald till ligans bästa utländska spelare och gjorde runt 50 mål och ca 70 p, kommer inte ihåg exakt men skyttekung var han. Han har också spelat i JIK i SSL men är nu i Japan som sagt.


www.tomassteker.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0