Mobilt bredband, djävulens påfund?

Något överdriven rubrik kanske men när man suttit och lirat poker i 4 timmar och sen bara internet dör och man ligger grymt bra till i en turnering med ca 80 000 chips och är topp 15 och internet dör i 20 minuter. Då är man inte glad direkt, konstaterade att jag hade 39 000 kvar och satt på bb nästa hand, skit där och nere på 32 direkt. Då blir man inte glad för där försvann alla chanserna till den goa prispotten på över 50 000 kr. Det enda positiva var att jag i alla fall inte åkte på en bad beat river före det så jag kom upp en nivå och åkte på en 17e plats. Fick lite pengar men det är småpengar jämfört med en topp 5 placering, typiskt värre att internet lägger av i helt fel läge.
Får ta nya tag på lördag med mer pokerspel då. Just nu är jag riktigt förbannad.

Såg en film ikväll också som var riktigt bra, "Prinsen och jag 2" heter den och risk för att bli lite mobbad så får jag väl erkänna att det var lite av en tjejfilm men jag har ett mycket gott öga till tjejen i huvudrollen Kam Heskin. Se gärna filmen.


 
Se gärna denna filmen, den är riktigt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0