Helt fri helg!

Det var länge sedan jag kunde säga att jag har en ledig helg, det har varit innebandy och även jobb varannan lördag men imorgon har jag tagit ledigt så i helgen är jag helt ledig. Ska hitta på något med Kiwi på Lördagen och det blir en premierleague match eller 2, sedan kanske en bio eller något annat kul. Förslag någon kanske? Nästa helg är det sista med innebandyn i Pantern och det ska bli skönt för säsongen har varit lång även om jag hoppade på veckan före seriepremiär så är jag ändå jävligt less på innebandyn just nu.
Säsongen i övrigt när man tänkt igenom den är det vissa saker man inte är nöjd med men i det stora hela känns det ändå hyfsat, man kan alltid i efterhand spekulear om vad som hade hänt om man gjort si och så och tänker man så hela tiden så är det inget kul. Det roligaste är att de unga killarna som fick träna med alaget gått så mycket frammåt.


Vad som händer till hösten står skrivet i stjärnorna, om det blir någon innebandy överhuvudtaget beror på jobb och vart jag kommer bo osv, det kan bli en flytt tillbaka till Alingsås om hon som hyr min lägenhet får en ny, vore inte fel att bo i en trea igen med plats och ett extra rum. Blir i så fall en liten renovering av golven nu när båda köket (2004) och badrummet (2007) är renoverat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0