Försäsong!

Nu i semestertider så är inte så många innebandybloggar aktiva och det är inte min heller. Det händer inte så mycket i juli men än försäsong då många är ute i spåret. Själv så brukar det bli några pass ute och en del småmålslir på söndagar på sommaren. Vi har väl kört ca 7-8 söndagar sen maj så det har varit ok.

Ska bli skönt med ett innebandyår utan att va tränare, har gjort mina 10 år nu och en paus och bara gå och se på innebandy ska bli kul. Ska följa div 2 västra götaland lite extra och så klart SSL och Warberg.

Så ni som brukar kika in här, det kommer mera i mitten augusti när det börjar dra igång.

Kommentarer
Postat av: Bogge

Tjena David!

Vilka blir det du spelar med i höst? Eller klarar du av att hålla dej ifrån tränarjobbet ändå? Själv ska jag kämpa vidare för att ta en förstemålvaktsplats i Torslanda. Det blev 8 A-lags-matcher förra säsongen, med hyfsat facit, fem vunna och 3,25 insläppta/match. Lycka till i vad du gör!!!

2008-08-05 @ 21:44:46
Postat av: David K

Hej och tack för hälsningen, lycka till själv, helt okay snitt. Vet att jag ska inte vara tränare nästa år, kan tänka mig att ha hand om något distriktslag eller likande, vill i alla fall spela lite själv, blev några matcher me panterns reservlag och det var jävligt kul att lira, har saknat det mkt. Får se var och hur det blir, ska inte avslöja det än :)

2008-08-05 @ 22:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0