Matchdags mot Lesjöfors/Filipstad!

Förlust i bortamötet i en vad jag kommer ihåg avslagen historia med 2 lag som då inte verkade speciellt taggade. I den matchen så blixtrade vi till i slutet av andra perioden och gjorde 3 snabba mål och ledde med 3-2 inför sista men hemmalaget vände och vann med 4-3. Nu gäller det att vi kommer igång och får truppen frisk och kry efter att ha haft hela 9 återbud till onsdagens träning gäller det att komma igång och ha mycket folk på träningarna.

Vi hoppas vi kan plocka fram det fina spelet vi hade mot Älvstranden i söndags.

Matchen spelas 16.00 i Rydsbergshallen på Lördag den 12 januari.

Dagen innan spelas ett intressant derby mellan Älvstranden och Partille. Jag måste säga att hade jag inte jobbat så hade jag helt klart velat se den matchen. Den spelas i Lundbystrand 1 kl 19.00


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0