Fredagsblunder!

I fredags var jag och Lisa i Halmstad och åt på Åhléns restaurang. När jag skulle hämta lite mer dricka så höll jag på att krocka med en som jobbade i restaurangen som körde ut ett brickställ och jag kläcker den smidiga kommentaren "-störst går först" och släppte förbi henne. Det jag inte tänkte på var att hon var ganska "storväxt" så jag fick snabbt rädda situationen med "-ja ett brickställ vill man inte krocka med", hon mumlade något och försvann sedan, hoppas hon inte tog illa vid sig men så kan det gå när man ska vara käck ibland.

Skönt att BWO vann i melodifestivalen, men Frida och hennes hiphopkille jaa suck, vad ska man säga. De 3 söta tjejerna (Caracola)i korta kjolar hade jag gärna sett i globen. :) Tror ärligt att BWO kan vinna i år, de var nära att slå Carola senast de var i final men i år går de nog hela vägen, de har en lagom klatchig låt som kan gå långt i en final. 

I innebandyn idag blev det förlust mot topplaget ibk Lidköping med 3-6 i en ganska hyfsad match. Mer om det senare. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0