Gott nytt år!

Skulle bara hälsa alla som läser bloggen ett gott nytt år, ett bra år 2008 och självklart så hoppas jag 2009 blir ännu bättre, ett år då det kommer hända mycket roliga saker i mitt liv, mer om det vid ett senare tillfälle. Detta året har slutat på sämsta möjliga sätt med först vinterkräksjuka och sedan förklylning och feber, jaja det kan bara bli bättre och det är faktiskt enda gångerna jag varit sjuk under 2008 så jag antar att jag får ta det.

Det största som hände under 2008 är väl att Henke Larsson började lira innebandy igen, helt sjukt egentligen när jag satt och kollade på UEFA cup finalen från 2003 med Celtic mot Porto 2-3 e förlängning o 2 mål av Henke som man inser att fan va stor han var egentligen ute i europa förr, och nu lirar han innebandy, ja sjukt egentligen, på länken nedan kan ni se lite från SSL 2008 med Henke.

http://www.youtube.com/watch?v=gi40PBp_2Ho


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Tack för din hälsning, det verkar som vi har lika otur du och jag... sjukt sjuk att vara sjuk på både julafton och nyårsafton... tur att jag varit så sjuk så jag inte orkat deppa ler

2009-01-01 @ 21:40:31
URL: http://innebandyenligtmig.blogg.se/
Postat av: David

Ja vad ska man säga, det kan bara bli bättre. :)

2009-01-02 @ 10:33:23
URL: http://innebandydavid.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men David, det största måste men ändå vara att Stenungsund ligger tvåa i sin serie.

2009-01-05 @ 22:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0