En sjukhelg att se fram emot!

Jaha "bad timing" kan man säga. Åkte på magsjuka så idag är jag så svag att en 12 årig flicka lätt hade tagit mig i armbrytning, säger inte att hon inte gör det i vanliga fall men idag hade hon vunnit hur lätt som helst. Får väl i alla fall bjuda på ett litet garv.
Jag har legat i sängen hela dagen i princip och hade tänk kolla på matchen Alingsås-Stenungsund ikväll och åka till Varberg imrgon och se matchen mot Järfälla, det är ju inte en chans att det blir av heller.
Så om någon har något kul att berätta från någon match i serien så skicka ett mail [email protected] eller släng in en kommentar, alla gästbloggare mottages tacksamt så bloggen slipper vara lika svag som jag är i helgen. Ska se om jag kan göra någon telefonintervju också.


Kommande matcher i helgen

2008-12-19
IBK Alingsås -Stenungsunds IBK Se matchinfo
2008-12-20
IBK Tygriket 99 -IBK Vänersborg Se matchinfo
IBF Göteborg -IBK 7-härad Se matchinfo
2008-12-21
Warberg IBF -FBC Lerum Se matchinfo
IBK Lidköping -Pixbo Wallenstam IBF Se matchinfo


Martstrand mot Lindome är inte med och kommer spelas efter jul, varför vet jag inte. Toppmatchen Lidköping mot Pixbo blir högintressant. Alingsås behöver desperat vinna för att inte tappa ointaglig mark och motståndarna har inte haft flytet på sistone så kanske det kan bli en skräll där. TT mot Vänersborg känns jämn och likaså IBF Göteborg mot 7-Härad. Warberg kan störa Lerum men då måste de ha sitt juniorallsvenska lag med och de spelar match kl 13 och sedan div 2 laget kl 16 mot Lerum och det är ju inte den bästa uppladdningen. De måste också vinna för att kunna nå slutspelet i juiorallsvenskan och de prioriterar troligtvis den för div 2.

Ha en bra helg innebandyvänner och lycka till på matcherna.
//David


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0