Stackars Susanna Kallur!!

Det gjorde mycket ont i mig när jag såg min favorit falla tungt på första häcken i semifinalen i OS. Men det som gjorde mig förbannad är idioten som skulle intervjua henne sedan som bara malde på om de motgångar hon haft och man såg hur ledsen hon var och fick försöka skratta bort sin gråt och hålla tillbaka tårarna så gott det gick.
Låt henne vara för faan, det värsta som finns är ju att ramla och missa chansen att nå en OS medalj på detta sätt, var är känslan någonstans egentligen hos SVT´s folk, har dem inte någon känsla överhudud taget?

Undra om dem hade behandlat Zlatan så om han missat en straff och Sverige åkt ur i en VM semifinal, knappast. Behandla tjejerna bättre för faaan. Susanna kommer garanterat igen, jag kommer hålla alla tummar för min personliga svenska favorit. Förstår däremot inte varför Caolina Kluft inte kör 7 kamp utan börjar me tresteg där hon är helt chanslös, jag menar bättre att lägga ner 7 kampen efter OS och bli ännu mer historisk med ett givet guld. Förstår ju att hon vill ha en ny utmaning efter att ha vunnit allt man kan vinna men ändå.



Susanna kommer tillbaka men just nu mår hon nog ganska dåligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0