Igår blev man en vinnare!

På Göteborgs innebandyförbunds hemsida (www.gibf.se) så kan man tävla om 4 st biljetter (2 vuxna och 2 barn) till matchen mellan Pixbo och Färjestaden och igår fick jag ett mail att jag var en av vinnarna.

Jag ser mycket fram emot att gå och se den matchen och få se Kim Nilsson live in action, han kommer säkert att bli nästa storstjärna inom svensk innebandy och han verkar dessutom vara en grymt trevlig kille. Vore kul om jag fick chansen att snacka med honom efter matchen och kanske få honom att ställa upp på en kort intervju till bloggen, men får se hur det verkar i alla fall.

Det får bli att ta på sig något svart och vitt och sätta sig med klubb zebra anhängarna i alla fall så det blir lite drag. Tränade också själv igår med Torslanda och det var kul att röra på sig men jag kan inte säga att jag var nöjd med mitt eget spel, det var konstant Hawaii spel och det är ju kul men inte så givande om man tänker på ett framtida lagspel. Tyvärr så var det också lite folk och det var visst några som hade åkt till Sthlm för att se AIK-IFK och i guldstriden i Allsvenskan är det ju oförändrat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0