Onsdagkväll!

Har idag varit ute med Lisa och ätit lite på enligt mig en av Göteborgs bästa restauranger Warehouse i Nordstan. För er som inte har ätit där kan jag berätta att de har en buffé där man kan välja mellan pizza, sallad, nachos, spagetti, bolognese, nybakat bröd, tonfiskröra (jättegod) och mycket mer smått. Det finns också vegetarisk pizza för dem som hellre äter det.

Efter det så gick vi till Filmstaden och kollade om det gick någon bio som verkade intressant. Vi valde Wild Hogs, en film med bl a. Travolta ,Tim Allen och Martin Lawrence. Det är en komedi om 4 män i 40 års åldern som vill komma bort från sitt vardagliga liv och ta en roadtrip på sina Harley Davidsons. Mer ska jag inte berätta men filmen var ok men inte direkt någon som kommer hamna på min topp tio lista.

Inom kort kommer jag lägga ut en mycket intressant intervju med kille som lever på innebandyn i ett annat land, hoppas kunna få ut den imorgon så missa inte att kolla in då, vill inte avslöja mer nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0