Nytt besöksrekord på bloggen Söndag den 13/5-2007!

Igår så var det hela 62 unika besökare på bloggen och med tanke på att den bara funnits i ca 1 vecka så är det över min förväntan. Det sätter också press på mig att fortsätta och skriva något varje dag. Ska uppdatera Silly Season lite om en stund. Måste bara säga att jag har världens träningsvärk men det är ju rätt gött också. Alla som är sugna på innebandy på Söndag kl 12 i Alingsås utmanas att skicka ett mail så ska ni få er en match, gärna också målvakter. Sist var vi 6 st som lirade småmål, alla välkomna. :)

Måste bara gnälla lite också, spelade pokerturneringe igår och fick KK två händer på rad och losade båda. Den sista med raise innan floppen mot 2 spelare. Floppen visar 2-4-2. Båda checkar och jag höjer potten och får all in av båda. Jag körde på och såg 4-4 på en och 2-8 på den andre och vips så var man ute, hade varit chipleader om det kommit en kung i en turnering med 60 000 dollar i första pris. Åkte på ca 500 plats av ca 1650 spelare. Lätt att va efterklok och säga att det är en solklar fold men när man ser chansen att gå upp som chipleader måste man gå för det för jag hade bara haft ca 30 000 chips kvar och bb låg på 1000. Säger bara no guts no glory. Nästa gång så..... Jag spelar på Nordicbet och har Foppa74 som nick om ni lirar där så säg hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0