Semesterdags!

Nu kommer bloggen och jag ta semester i ca en vecka! Gran Canaria blir resmålet och enligt väderprognosen ska det bli fint med ca 24 grader i skuggan och det passar mig helt perfekt. Här hemma blir det ju också fint väder så ni som inte åker bort får också det fint. Jag hoppas hitta en ny plånbok och några snygga t-shirts och nån meningslös sovenir.
Efter att ha spelat småmål några söndagar så blir det 3 veckor utan innebandy så söndag om 2 veckor kommer jag vara grymt sugen och hoppas många dyker upp då. Alla som vill vara med kan skicka mig ett mail.

Mail: [email protected]

Ska skriva lite mer efter semestern men just nu så är det ju lite nyhetstorka på innebandyfronten. Måste bara kommentera lite om fotbollsmatchen mellan Sverige och Danmark, det känns ju lite gammalt men ändå.

5 punkter som jag funderar lite över.

* 1 Ska det vara så enkelt att kunna attackera en domare på internationella matcher?

*2 Ska en puckad person kunna förstöra för ett helt land?

*3 Det sportsliga ska avgöra inte några poängförluster, jag hade hellre sett att matchen spelats klart inför tomma läktare om det varit risk för spelare och domare mm.

*4  Det är kul att det lossnat för Elmander, läge att han snart blir hedersmedlem i Alingsås eller adlad eller något sånt. Mer killar från Alingsås som lyckas vore kul. Vi har ju också Christian Bäckman i hockey.

*5 Olof Mellberg behövs i gammal god form, det känns som om han sviktat lite för mycket det sista, mitt tips han nickar in en boll mot Island.

Inte ens nära just nu......Zlatan (bilden)och hans onda ljumskar känns ju sådär ljumme
t.

image16

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0