Semester och sol!

Fick tag i en dator och tänkte skriva lite. Vi bor pa ett fint hotell av en blue village variant med mycket barnfamiljer men det är mycket fint och bra standard, tror det ar **** i Bahia Felize.

Lite kul som hänt hittils.

* Onsdagens fotbollsmatch mot Island. efter ca en kvart av första halvlek sa kom nagra kaxiga spanjorer och sade haha bara 1-0 vi leder med 2-0 mot Liechtenstein. Efter matchen var dem väldigt tysta.

* Ett aldre par pa flygplatsen som fragar mig följande.
-Hur lang tid det tar att köra bil till Madrid?
- VA? Madrid, dit far ni ju flyga.
-Nej alltsa köra bil, man kan väl aka runt dit?
- Nej, Gran Canaria är en ö, ni far flyga eller ta bat och sen bil fran fastlandet.
-Jaha, tack sa mycket.

* Lisa nar hon ska i bada, största badkrukan jag sett, haha.

I övrigt, ett tips till alla som ska söderut i sommar, underskatta inte solen, man bränner sig lätt redan efter nagra timmar i solen, det fick jag ocksa erfara men det var inte sa farligt.

Blev ju nästan rätt att Mellberg nickade in ett mal mot Island, snyggt mal var det i alla fall.

Fick abstinens idag när jag sag 2 st mal som var perfekta för smamalsinnebandy.

Har ätit grymt god mat förutom en misslyckad hamburgare pa hotellet.

Ha det sa bra alla, kanske skriver mer nagon annan dag.


Kommentarer
Postat av: Katriina

hej. jag ville prata med dig. men från här har jag förstått att du är på semester i sud. det är jättekiva =) så, ha det roligt, bada i solen och enjoy! vi hörs senare. kram.

2007-06-14 @ 15:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0