På Fredag uppdateras Silly Season!

Nu har det inte hänt mycket på ett tag men på fredag så blir det ett avgörande om det blir Sundsvall City för min del eller inte. Blir det inte någon Sundsvall flytt så blir det nog ett år utan tränaruppdrag för första gången på 9 år, men jag ska ta upp spelet själv för nu är jag grymt sugen efter 1 år utan något spel alls. Vilken klubb är inte klart än men det lutar åt Torslanda i div 5 eller Högsbo i div 4.

Blir det så att man får plocka fram taktiktavlan i höst eller är det endast som spelare, eller kanske ska man dömma också?

image40

Kommentarer
Postat av: #71

Du må fortsette som trener David. Det er bare å kline til. Hilsen Anders

2007-07-05 @ 21:31:50
Postat av: David

Hej Anders, ja om något intressant skulle dyka upp så vore det helt okay men det måste vara ett lag som vill satsa och har ambitioner, men vi får se. :)

2007-07-05 @ 22:10:48
Postat av: sundsvallsbo

Hallå! Det vore kul o se dig i Sundsvall kommande säsong, laget har inte varit bortskämda med tränare utifrån och det vore intressant med lite nya ideér och ett nytt tänkande i Sundsvall.. Gör rätt val! ;)

2007-07-05 @ 23:40:40
Postat av: David

Hej Sundsvallsbo. Det hänger ju på om jag och tjejen får jobb där uppe, vi kan inte flytta upp och leva på innebandyn. Men går det inte i höst så kanske det går nästa år. I alla fall håller jag på er i höst. :)

2007-07-06 @ 16:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0