Mellandags shopping!

På juldagen blev det lite mellandags shopping, jag köpte en ny dator och det var på tiden för det var nog 5 år sedan jag köpte min gamla och den har varit lite seg men den har ändå funkat utan strul i 5 år och det är hedervärt. Lisa och hennes bror Peter var också med och shoppade gjorde de också. Lisa köpte en digitalkamera och Peter en fet 42 tums lcd tv.

Någon klädshopping blir det inte på rean i år, istället blir det att spara pengar till New York för där finns det ju en del i klädväg att köpa. Imorgon onsdag blir det lite småmålsspel och på torsdag träning för Pantern herr. Kanske det kan dyka upp några nya ansikten på den träningen också, blir spännande att se, vi har lite fiskekrokar ute så vi får se om det blir napp.

Bloggen kommer ta fart igen efter nyår när innebandyn kör igång, på planerna finns det matchen i Scandinavium när Pixbo möter Storvreta, den ska bli kul att se, heja Storvreta med min gamla Balrog idol Kohonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0