Carolina Kluft gör det igen!

Bäst när det gäller, så kan man säga om Carolina Kluft. Den tjejen är otrolig, att varje gång det är allvar höja sig ett par snäpp och få ut max av sig själv, man kan fråga sig var hemligheten ligger. Jag tror helt klart att det är hennes otroligt starka psyke, hon ser helt enkelt sig själv vinna innan hon kör igång varje gren och sen bara gör hon det.

Jag tar i alla fall av mig hatten ännu en gång och graturlerar henne till europarekord och ännu ett vm guld. Spännande tanke om man haft ett lag med sådana vinnarskallar att träna, ruggigt värre.......

Nu är det min favorit som ska lyckas i finalen också nämligen den söta suveräna Susanna Kallur, enligt mig Världens vackraste idrottskvinna. Goooo Susanna!!!! Jag håller tummarna..

Susanna Kallur in action!
image63

Vore kul med en svensk skräll, kanske kan Linus Törnblad överraska lite?

Synd att VM går mitt i natten och på dagen när man jobbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0